PDA

Zobacz pełną wersję : Jak utworzyć rozbudowane menu?



georgedesign
25-05-2007, 08:43
Witam,

jestem początkującym użytkownikiem joomli. Chciałbym zbudować swoją stronę w oparciu o joomle, ale mam problem z utworzeniem menu, ponieważ jest ono dość rozbudowane. Interesuje mnie układ menu taki jak na www.chodkowska.edu.pl . Jak takie menu utworzyć? Bardzo proszę o pomoc.

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Grzesiek
grzesiek@georgedesign.eu

Dylek
25-05-2007, 10:31
Utworzyc zadane pozycje menu jako podrzedne dla istniejacych juz wczesniej, a do rozwijania jak w przykladzie uzyc jednego z modulow typu transmenu

georgedesign
25-05-2007, 12:37
A mógłbyś mi napisać jak stworzyć Menu Kontakty gdzie rozwijanie miałoby 4 pozycje za pomocą tego modułu? Jestem początkujący :) Z góry dzięki

Dylek
25-05-2007, 13:14
A na przyklad tworzac kilka kontaktow w standardowym komponencie, a nastepnie uzywajac nowej pozycji menu: link powstawiac skopiowane adresy do kazdego z nich.

georgedesign
25-05-2007, 14:19
Jestem strasznym laikiem. Mam 4 materiały statyczne (adresy placówek) i chciałbym żeby w menu był odnośnik Kontakt i po najechaniu na niego rozwijało się podmenu z 4 pozycjami gdzie każda z nich odnosiłaby się do 1 z materiałów statycznych. Czy mogę prosić o opisanie krok po kroku co muszę utworzyć i do czego łączyć? Mam już zainstalowany moduł "transmenu".

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam i dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi.
Grzesiek

Dylek
25-05-2007, 14:41
Pomysl chwile - to proste - w zasadzie wszystko napisalem Ci powyzej. Jako kolejne pozycje menu - w Twoim przypadku pozycje podrzedne menu Kontakt ustawiasz swoje 4 statyczne artykuly zaznaczajac ze maja byc nie tyle jako nowa pozycja menu, a jako pozycja podrzedna menu kontakt.

georgedesign
25-05-2007, 15:02
Tak to rozumiem tylko nie wiem jak wykorzystać do tego moduł transmenu. To cały czas o to mi się rozbiega, bo z tworzeniem podmenu do menu i odsyłaniem do arykuły nie ma problemu.

Z góry dzięki