PDA

Zobacz pełną wersję : Konfiguracja MosCom



pchelek89
30-05-2007, 20:12
Na swojej stronie mam komentarze MosCom jednak gdy jest kilka komentarzy to czytanie ich staje sie strasznie nie czytelne, nie będe ukrywał że jestem amatorem i nie bardzo nawet wiem w którym pliku coś zmieniać.. chciałbym aby pomiędzy komentarzami pojawiała się przynajmniej jakaś kreska albo były one jakoś inaczej odrozniane.. moze ktoś już zmieniał u siebie i pomógłby mi albo przynajmniej dał kilka wskazówek.. bede bardzo wdzięczny

moja strona to www.wolanasza.yoyo.pl takze można zobaczyć jak to wygląda teraz

stone
30-05-2007, 20:31
Wskaże Ci drogę, ale resztę musisz postarać się zrobić sam:)


<div class="moscomODD">
<div class="moscomODDText"> <p>też mnie denerwują te komentarza, spróbuje coś z nimi jeszcze zrobić :)</p><p>ciesze się że wyrażasz swoje opinie to mi bardzo pomaga przy wprowadzaniu zmian, pozdrawiam</p></div><div class="moscomODDMeta">Napisał admin, dzień 05/30/2007 o 18:17</div></div>
<div class="moscomEVEN">
<div class="moscomEVENText"> <p>tak jeszcze jak pisałem komentarz poprzedni to mnie to razi w oczy </p><p>beznadziejnie sie czyta komentarze na tej stronie nie ma zadnego oddzielenia między pojedynczymi komentarzami i sie tak wszystko zlewa i przez to jest malo czytelne <br/>pasowalo by coś z tym zrobić ;)</p></div><div class="moscomEVENMeta">Napisał emaies, dzień 05/30/2007 o 12:18</div></div>
<div class="moscomODD">
<div class="moscomODDText"> <p>dobry pomysł z ta galerią </p><p>brakuje własnie strony o woli która pokazywała by galerie z bierzących wydarzeń na Wrz :P</p><p>fakt, moze nie duzo sie na tej woli dzieje ale oby wiecej takich fotorelacji :)</p></div><div class="moscomODDMeta">Napisał emaies, dzień 05/30/2007 o 12:16</div></div>
<div class="moscomEVEN">