PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z komponentem Acajoom



dar
31-05-2007, 17:34
Przy wejściu do administratora komponentu wyskakuje komunikat o błędzie następujący: Fatal error: Undefined class name 'tips' in /home/acajoom/public_html/components/com_acajoom/acajoom.php on line 88
Czy ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać?

zwiastun
31-05-2007, 18:00
http://forum.joomla.pl/showthread.php?p=41054#post41054

YatzeK
17-08-2007, 22:31
A co zrobić, jeżeli rozwiązanie tam podane nie działa?
Mam taki właśnie komunikat jak w pierwszym poście, a WSZYSTKIE tagi w plikach komponentu Acajoom są w postaci: "<?php" a nie: "<?"

Może to głupie pytanie, ale w php jestem mocno początkujący i nie wiem jak sobie z tym poradzić.

Z góry dzięki za pomoc.

zwiastun
17-08-2007, 22:48
W pliku acajoom.php nie ma odwołania do klasy tips. Co to za wersja komponentu? Czy to naprawdę tak trudno pojąć, że komponenty mają swoje kolejne wydania i jeśli jest problem, to wypada podać co najmniej podstawowe informacje?

YatzeK
19-08-2007, 13:00
Wersja komponentu to: Acajoom News 1.1.1.
Zresztą ten sam problem wyświetlał się także przy innych wersjach...

Może lepiej używać Lettermana? Tylko, że przy instalacji za każdym razem mam komunikat: w pakiecie instalacyjnym brak pliku Joomla! XML"
W czym problem?

Hosting na Nazwa.pl

chloe
18-02-2008, 12:49
Czesc, ja mam inny problem z Acajoom 1.1.1. Pracuje na Joomla 1.0.13 stable ISO. Komponent sie zainstalowal poprawnie, przy czym w planszy po zainstalowaniu wyskoczylo mnostwo kodu (ale pod spodem informacja o "sukcesie", wiec dalam kontynuuj). Natomiast teraz w konfiguracji Acajoom ponad ustawieniami pokazuje sie taki blad:


xonfig::store failed
Duplicate entry \'cb_integration\' for key 1 SQL=INSERT INTO jos_acajoom_xonfig ( `akey`,`text` ) VALUES ( \'cb_integration\',\'0\' )xonfig Object ( [akey] => cb_integration [text] => 0 [value] => [_tbl] => #__acajoom_xonfig [_tbl_key] => akey [_error] => xonfig::store failed