strony tylk dla zarejestrowanych lub tylko dla odwiezających
Wyniki 1 do 5 z 5

Temat: strony tylk dla zarejestrowanych lub tylko dla odwiezających

  1. #1
    Nowicjusz
    Dołączył
    26-06-2007
    Wpisy
    14
    Punkty
    10

    Domyślny strony tylk dla zarejestrowanych lub tylko dla odwiezających

    Witam

    Szukałem w internecie ale nie znalazłem.

    Jestem początkujący w obsłudze tego CMS-a i chciałem się dowiedzieć jak można zrobić (jeżeli można) strony wyświetlane tylko dla zalogowanych tak żeby niewidzieli tych stron ogólnodostępnych dla niezalogowanych lub możliwość dodania dla nich do danego artykułu kilku linijek tekstu czy jakieś linki.
    Chodzi mi o to, że np osoby niezalogowane będą widziały jakiś tekst:
    ---
    AAAABBB
    ------
    a osoby zalogowane klikając w ten sam odnośnik zobaczą ten tekst + jakiś dodatkowy tekst, np:
    ---
    AAAABBB
    Link i inny tekst
    ------

    Jest coś takiego możliwe? Nie mam zamiaru robić 2 x linka dla zalogowanych i niezalogowanych gdyż dla tych wówczas ci pierwsi będą widzieli 2 x ten sam link.

    Z góry dziękuję za każdą pomoc.

    Pozdro

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Opiekun forum
    Dołączył
    19-09-2005
    Wpisy
    3 743
    Punkty
    131

    Domyślny

    Jeżeli masz link w menu typu np blog (utworzony z panelu admina) to wyświetlą ci się intra tekstów (czyli ta pierwsza część) niezaleznie czy artykuł jest dla zarejesrowanych czy nie, ale jezeli jest tylko dla zarejestrowanych to niezalogwany uzytkownik po wejsciu w taki tekst dostanie tylko stosowną informację

  4. #3
    Nowicjusz
    Dołączył
    26-06-2007
    Wpisy
    14
    Punkty
    10

    Domyślny

    To jest taka opcja czy nie, aby zalogowani i niezalogowani widzieli różne strony klikając w te sam link?