Problem z instalacją joomal v.1.07
Wyniki 1 do 8 z 8

Temat: Problem z instalacją joomal v.1.07

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    04-03-2006
    Wpisy
    3
    Punkty
    10

    Domyślny Problem z instalacją joomal v.1.07

    Zgodnie z tym co przeczytałem w dziale pomocy joomala na temat instalacji rozpakowałem na server pliki instalacyjne Joomala v. 1.07 po czym uruchamiłem przeglądarkę WWW i wpisałem w nią adres mojego serwisu http://ramzi.ovh.org/joomal/ i tu pojawia sie problem:mad: '' uprawnienia do uruchamianego zasobu '/r/a/m/ramzi/www/joomal/' mają wartość 755,
    - uprawnienia do katalogu mają wartość 755,
    - w pliku '.htaccess' nie znajdują się nieprawidłowe wpisy"


    Jwżeli ktoś ma jakieś sugestie co robie źle będę wdzięczny....a dodam, że jestem początkujący więc prosze o wyrozumiałość.


  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Wiarus Dylek awatar
    Dołączył
    20-09-2005
    Skąd
    Białystok
    Wpisy
    2 864
    Punkty
    70

    Domyślny

    Albo czegos nie rozumiem, albo Ty nie przeczytales dokladnie artykulu o instalacji... Spojrz na zaklęcie chmod 707...

  4. #3
    Debiutant
    Dołączył
    04-03-2006
    Wpisy
    3
    Punkty
    10

    Domyślny

    Cytat Wysłane przez Dylek
    Albo czegos nie rozumiem, albo Ty nie przeczytales dokladnie artykulu o instalacji... Spojrz na zaklęcie chmod 707...
    Tak, więc dla mnie wynikało z artykulu o instalacji, że to test przedinstalacyjny pokaze jakim pliką zmienić atrybut. No, ale może ja coś źle zrozumiałem. Czyli ustawiłem teraz zaklęcie chmod na 707 ;) dla katalogu i podkatalogów i ku mojemu zdziwieniu dalej jest ten sam komunikat:mad: . Czy ktoś wie o co tu chodzi:confused:

  5. #4
    Wiarus Dylek awatar
    Dołączył
    20-09-2005
    Skąd
    Białystok
    Wpisy
    2 864
    Punkty
    70

    Domyślny