Problem z MOSImage
Wyniki 1 do 7 z 7

Temat: Problem z MOSImage

  1. #1
    Nowicjusz
    Dołączył
    27-10-2005
    Wpisy
    22
    Punkty
    10

    Domyślny Problem z MOSImage

    Hej Joomlowicze. Jestem laikiem jeśli chodzi o mambo czy joomle, jednak postanowiłem skończym raz na zawsze z jportalem i zrobić porządna strone. Wszystko było by okey gdyby nie właśnie dodawanie obrazków do newsów po przez mosimage.nawet standardowe obrazki w joomli nie ładują mi się do newsów. wybieram obraz, daje do prawej badz lewej, Aplly i nic sie nie dzieje. Ten sam blad mam na innym serveze. Czy ktos się z tym już spotkał??

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Wyjadacz nexus246 awatar
    Dołączył
    23-09-2005
    Wpisy
    664
    Punkty
    20

    Domyślny

    Musisz go osadzic w tekscie wpisujac {mosimage} i w konfiguracji podstrony w menu miec ustawione zeby MosImages były pokazywane.

  4. #3
    Nowicjusz
    Dołączył
    13-02-2006
    Wpisy
    30
    Punkty
    10

    Domyślny :)

    z miłą chęcią i ja ym to zmienił tylko nie bardzo wiem gdzie jest ta Twoja konfiguracja Gdzie jest ta "konfiguracja podstrony"? Możesz uszczególnić?

  5. #4

  6. #5
    Nowicjusz
    Dołączył
    13-02-2006
    Wpisy
    30
    Punkty
    10

    Domyślny

    dobra obkumałem, chociaż byuło trudno, opisy, poradniki mają inne nazwy a teoretycznie w joomli są stosowane inne nazwy, przykład - DODATKI są w opisach, a w joomli faktycznie jest BOT. Dla poczatkującego takie rozbieżnosci nazw to prawdziwa mekka przez drogę. A to nie jedyna odmienna nazwa. Ale mniejsza z tym.

    A jak to zastosować w DOCManie?, tam nie ma zakładki z grafiką, gdzie można sobie wybierać kolejne obrazki, jest tylko wybór miniaturki, ale służy ona czemu innemu.
    Tak samo w DocManie nie działa 'mospagebreak', a w artykulach działa :confused: