seo i jomla - linki wyświetlają się jako liczby itp
Wyniki 1 do 5 z 5

Temat: seo i jomla - linki wyświetlają się jako liczby itp

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    13-03-2006
    Wpisy
    6
    Punkty
    10

    Domyślny seo i jomla - linki wyświetlają się jako liczby itp

    wydaje mi się że zrobiłem wszystko co potrzeba żeby opcje seo były włączone, tzn tak jak w joomla faq zmieniłem plik .htacces i wszystko działa translacja urlów działa tzn nie ma zapytań php z ? itp . Alle moje url wyglądają tak:

    http://strona.vel.pl/content/view/12/2/

    wiem że jakoś się zmienia w panelu administracyjnym żeby nzawy katalogów i plików można było sobie wybrać samemu np tak:

    http://strona.vel.pl/aktualnosci/nowytemat.html

    wiem że jest to proste , ale nie wiem jak to zrobić szukałem w opcjach ale nie znalazłem , mógłby mi ktoś pomóc jestem początkującym w tym cm-sie

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Bywalec
    Dołączył
    23-10-2005
    Wpisy
    303
    Punkty
    20

    Domyślny

    Każda kategoria jak i sekcja w Twoim serwisie ma przy porządkowane nr oprócz nazw i ten numerek jest wyświetlany w adresie. Dobrze skonfiguroweałeś tę opcje.
    A żeby zastosować ten drugi sposób to musisz zainstalować na przykład komponent OpenSEF

    pozdrawiam
    Użyj funkcji SZUKAJ nim zadasz pytanie, w innym wypadku licz sie z mozliwoscia nieotrzymania odpowiedzi.
    Projekt Joomla Power Edition

  4. #3
    Debiutant
    Dołączył
    13-03-2006
    Wpisy
    6
    Punkty
    10

    Domyślny

    czytałem o openssf i na stronie tego projektu pisze ze moze byc troche niestabilny i rzeczywiście po zainstalowaniu moje linki wyglądały jak chciałem np: mojastrona/aktualnosci/nowina.htm