Joomla czy Drupal
Wyniki 1 do 8 z 8

Temat: Joomla czy Drupal

  1. #1
    Bywalec
    Dołączył
    17-03-2006
    Wpisy
    107
    Punkty
    10

    Joomla czy Drupal

    Witam

    Bardzo chciałabym poznać Wasze opinie na temat tych dwóch systemów. Nie po to piszę aby robić reklamę jednego, bądź drugiego, ale proszę bardziej o Waszą ocenę. Może postarajmy się ocenić i skomentować w odniesieniu do czterech kryterii.
    • Przyjazność
    • Funkcjonalność
    • Dostępność komponentów, modułów, skórek etc.
    • Polski Support
    Jestem początkujący a nawet powiedziałbym że bardzo początkujący... nie mniej jednak ciekaw jestem różnić pomiędzy systemami i druga rzecz to chciałbym poznać Wasze powody lub motywacje w zakresie wyboru jednego bądź drugiego systemu.

    Dziękuje serdecznie za odpowiedzi.

    pozdrawiam

    Jarecki

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Bywalec
    Dołączył
    22-02-2006
    Skąd
    Białystok
    Wpisy
    215
    Punkty
    12

    Domyślny

    Jak jesteś początkujący to powiem Ci tak : na Joomli postawisz swoją stronkę ( czy co tam chcesz), na drupalu raczej nie ( no chyba że znasz doskonale angielski). Wszystko masz ładnie podane na tacy, tylko wybierać z dodatków i opisów Joomli po Polsku. Długo się męczyłem z drupalem, zanim zrozumiałem choć trochę o co lotto. A pozatym czy zachodząc do salonu Opla, pytasz się sprzedawcy "Czy Fiat jest lepszy od Opla" .Tutaj jest Joomli wsparcie i większość ludzi jest Joomlakami

  4. #3
    Bywalec
    Dołączył
    12-10-2005
    Wpisy
    321
    Punkty
    26

    Domyślny