Help Desk dla Joomla
Wyniki 1 do 6 z 6

Temat: Help Desk dla Joomla

  1. #1
    Przeglądacz
    Dołączył
    18-01-2006
    Wpisy
    38
    Punkty
    10

    Domyślny Help Desk dla Joomla

    Witam,
    potrzebuję skrypt helpdesk dla Joomli!. Przeszukałem Internet i znalazłem jeden bardzo ciekawie wyglądający skrypt ale niestety nie dziala... .

    Lecz ostatnio wpadł mi do głowy pomysł całkiem odlotowy otóż zrobiłem system help desk na komponencie uddeIM wszystko działa znakomicie z jednym wyjątkiem uddeIM jest komponentem do wysyłania prywatnych wiadomości, a chodzi o to, żeby wysyłał wiadomość za każdym razem do jednej osoby.
    Czyli, żeby w panelu redagowania wiadomości nie było opcji "do" tylko automatycznie wstawiony użytkownik np. administrator.


    Ps. domyślam się, że wystarczy zmienić "coś" w php, jednak w tym języku jestem początkujący więc zwracam się do Was o pomoc, z góry dziękując.

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Wiarus Dylek awatar
    Dołączył
    20-09-2005
    Skąd
    Białystok
    Wpisy
    2 864
    Punkty
    70

    Domyślny

    Tu masz swietna rzecz, niekoniecznie do Joomli coprawda, ale dobre: http://www.osticket.com/

  4. #3
    Przeglądacz
    Dołączył
    18-01-2006
    Wpisy
    38
    Punkty
    10

    Domyślny

    Fakt skrypt jest świetny, ale obawiam się, że osoby korzystające z systemu pomocy mogą sobie nie poradzić z jego funkcjami.

    Najlepiej było by gdyby to było rozwiązane za pomocą uddeIM lub innego prostego systemu.

  5. #4

    Domyślny

    Witam
    Znalazłeś jakieś rozwiązanie dotyczące stworzenia help-desk'u ?

    Ja również muszę wykonać help-desk na zaliczenie i tworzę go w joomli.

    pokaz linka tego co już masz zrobione.

    Pozdrawiam

  6. #5
    Debiutant
    Dołączył
    29-04-2007
    Wpisy
    1
    Punkty
    10

    Domyślny