problem z nową pozycją menu i jej parametrami
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Wyniki 1 do 10 z 28

Temat: problem z nową pozycją menu i jej parametrami

  1. #1
    Nowicjusz
    Dołączył
    28-01-2008
    Wpisy
    19
    Punkty
    10

    problem z nową pozycją menu i jej parametrami

    Witam serdecznie
    w tej chwili studiuję podręcznik pomocy joomla ale działając zgodnie z instrukcjami nie wszystkie objaśnione tam pomoce mogę znaleźć w moim panelu administracyjnym pierwszy mój problem jest przy tworzeniu pozycji menu blog z artykułami sekcji w trakcie wybrania nowy nie wyświetla mi się jak w poradniku poniżej przykład


    tylko mam taką sytuacje jak poniżej



    PRZEPRASZAM ze takie duże sreeny przedstawiam ale chcę dokładnie przedstawić mój problem

    drugi mój problem
    gdy już znajdę odpowiednią pozycję menu w trakcie jej tworzenia nie mogę przeprowadzić odpowiednich ustawień parametrów co do wyświetlania się sposobu artykułów jak np znalazłem w poradniku:


    a u mnie jest taka sytuacja że nie mam możliwości zmiany parametrów menu lub szukam tam gdzie nie powinienem wyświetla mi się coś takiego



    i w parametrach nie mam żadnych możliwości
    czytałem tego typu posty jak np.
    http://forum.joomla.pl/showthread.ph...u%C5%82%C3%B3w
    i cytowany fragment:
    Wejdź Menu->Mainmenu->później edytuj START->i pobaw sie wartościami w pozycjach: wprowadzeń, wstępów, szpalty :-)
    i czy te wymieniane : pozycjach: wprowadzeń, wstępów, szpalty :-)
    powinny znajdować się w miejscu przedstawiony na foto czy coś pomieszałem ???

    przepraszam za duże fotki
    BARDZO proszę o pomoc za którą BARDZO z góry dziękuje

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Przeglądacz
    Dołączył
    09-05-2007
    Skąd
    Białystok
    Wpisy
    40
    Punkty
    10

    Domyślny