VirtueMart czy cos innego?
Wyniki 1 do 3 z 3

Temat: VirtueMart czy cos innego?

  1. #1
    Bywalec
    Dołączył
    05-10-2007
    Wpisy
    268
    Punkty
    10

    Domyślny VirtueMart czy cos innego?

    witam. szukałem na forum i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czy VirtueMart nadaje sie najlepiej na sklep internetowy, tzn. czy jest w miare łatwy, pewny i nie ma za duzo błędów? jesli nie, to moze jakies inne rozwiązanie? jestem początkujący i chciałbym sie nauczyc robic sklepy internetowe i darmowa joomla przyciągnełą mnie w pierwszej kolejnosci, tylko nie wiem o ile jest gorsza od płatnych cms-ów.
    z góry dziekuje za pomoc

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Przeglądacz
    Dołączył
    02-03-2006
    Wpisy
    98
    Punkty
    10

    Domyślny

    Jomla+Virtuemart jest o wiele lepsze od płatnych rozwiązań:
    1. Nic nie płacisz za soft
    2. Sam się czegoś nauczysz
    3. W przypadku komrcyjnego sklepu jak się firma zwinie z rynku to będziesz pół roku dochodził co autor kodu miał na myśli aby coś poprawić.
    4. J+VM ma bardzo dużo komponentów bezpłatnych.

    Same plusy bo w komercyjnych produktach też są błedy tylko się o tym tak dużo nie mówi i tym bardzie tak dużo się ich nie eliminuje.

  4. #3
    Wiarus
    Dołączył
    20-11-2007
    Wpisy
    2 924
    Punkty
    51

    Domyślny

    Cytat Wysłane przez lefi Zobacz wiadomość
    W przypadku komrcyjnego sklepu jak się firma zwinie z rynku to będziesz pół roku dochodził co autor kodu miał na myśli aby coś poprawić.
    Lefi - trafiłeś w sedno problemu. Firma jest nie ma problemu firma się zwinęła a ty pozostałeś z "autorskim" rozwiązaniem i problemami które czasem naprawdę cieżko jest szybko przyswoić.