Reklama darmowego konta nie pozwala mi umieścić obrazów.
Wyniki 1 do 7 z 7

Temat: Reklama darmowego konta nie pozwala mi umieścić obrazów.

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    02-03-2008
    Wpisy
    3
    Punkty
    10

    Domyślny Reklama darmowego konta nie pozwala mi umieścić obrazów.

    Jestem początkujący w joomla. Stworzyłem konto na lua.pl Moja strona ma reklamę na górze (http://klarenz87.lua.pl). Reklama zaczyna denerwować dopiero gdy jestem w panelu administracji i chcę umieścić jakiś obraz. Pojawia się małe okienko do ich umieszczania rozpoczęte od reklamy a zakończone w połowie. Okna tego nie można powiększyć zarówno w IE jak i w Firefox. :eek:

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Debiutant
    Dołączył
    02-03-2008
    Wpisy
    3
    Punkty
    10

    Domyślny Tak to wygląda


  4. #3
    Wiarus
    Dołączył
    20-11-2007
    Wpisy
    2 924
    Punkty
    51

    Domyślny

    Szczerze. Daruj sobie taki hosting ktory jest tak nachalny z reklamami i zmień go na inny. To jest najprostsze rozwiazanie i zarazem ostrzezenie na przyszlosc aby patrzec na takie sprawy przy wyborze miejsca pod swoją instalkę Joomla!.

  5. #4
    Wiarus
    Dołączył
    14-12-2007
    Wpisy
    2 025
    Punkty
    66

    Domyślny

    ja znam rozwiązanie zastępcze do tego problemu.
    Firefox + adblock plus ze wszystkimi filtrami. Wtedy na lua nie widzisz reklam, nie przeszkadzają one w pracy - wiem z doświadczenia. Kiedyś tam założyłem stronę, po czym ktoś przypadkowo uświadomił mnie że tam są reklamy - nie miałem o tym pojęcia.
    Mam nadzieję że pomogłem.
    Pozdrawiam

  6. #5
    Debiutant
    Dołączył
    02-03-2008
    Wpisy
    3
    Punkty
    10

    Domyślny

    Crazyluki, naprawdę dzięki, pomogło w stu procentach. A tak na przyszłość inkos nie pisz nic co nie wpływa na odpowiedź pytania.

  7. #6