Read more - error 403
Wyniki 1 do 5 z 5

Temat: Read more - error 403

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    02-06-2008
    Wpisy
    3
    Punkty
    10

    Domyślny Read more - error 403

    Witam,

    Mam nadzieję, że piszę w dobrym dziale Otóż mam problem z joomla 1.5.3. Po utworzeniu artykułu i nadaniu w nim opcji "read more" okazuje się, że ten właśnie link nie działa, a jedyne co otrzymuję po kliknięciu w niego, to właśnie to:



    Bardzo proszę o dokładną pomoc w rozwiązaniu tego problemu, gdyż nieco utrudnia mi administrowanie stroną (na joomli nie znam się jeszcze zbyt dobrze).

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc,
    Bloodlex

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Wiarus
    Dołączył
    14-12-2007
    Wpisy
    2 025
    Punkty
    66

    Domyślny

    zainstaluj joomla! bez przykładowych danych i wtedy instaluj stronę - to działa

  4. #3
    Debiutant
    Dołączył
    02-06-2008
    Wpisy
    3
    Punkty
    10

    Domyślny

    Problem w tym, że pomimo instalacji bez przykładowych danych nadal otrzymuje ten sam komunikat o błędzie - error 403.
    Mam też jeszcze inne pytanie. Próbowałem zrobić inne menu niż main menu, lecz okazało się, że jest ono niewidoczne.

  5. #4
    Wiarus
    Dołączył
    14-12-2007
    Wpisy
    2 025
    Punkty
    66

    Domyślny

    co do pierwszego ( 403) to nie wiem dlaczego tak jest ( może dlatego że w 153 nadal wprowadzają poprawki?

    co do drugiego - zapraszam do materiałów pomocy - słowa kluczowe - moduł; menu;

    Pozdrawiam

  6. #5
    Debiutant
    Dołączył
    02-06-2008
    Wpisy
    3
    Punkty
    10

    Domyślny

    No cóż mam nadzieję, że ten błąd zostanie jak najszybciej wyeliminowany - jest dla mnie troche uciążliwy. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś rady to proszę o nie

    W każdym bądź razie dzięki za pomoc

Reguły pisania