komentarze i ich wyswiwetlanie na stronie
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Wyniki 1 do 10 z 16

Temat: komentarze i ich wyswiwetlanie na stronie

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    12-08-2008
    Wpisy
    8
    Punkty
    5

    Domyślny komentarze i ich wyswietlanie na stronie

    Witam, odrazu znaczam ze jestem początkujący z joomla.

    Mam problem z komentarzami do joomli, korzystałem z kilku systemów komentarzy, joomlacomment.3.26, yvComment (component, module, plugin), easycomments 1.1.0 , mxcomments oraz jeszcze kilka w wszystkich dzieje sie to samo... nie wyświetla pod newsami oraz na stronie głownej komentarzy, niemozna pisać, nic sie nie zmienia. wszystko jest niby uruchomione ale na stronie nic nie widac ... mam joomle 1.5.6.

    Czy przy tych systemach trzeba edytować kod strony/stylu? nic nigdzie neimoge wyczytac na ten temat ... mozliwe ze jest problem z tym ze niemoge odinstalować wczesneijszych systemów komentarzy jak instaluje kolejne ... jkak chce odinstalować wyswietla mi sie cos takiego
    Kod:
    Plugin Uninstall: Manifest File invalid or not found
    i niewiem co zrobic. Znalazłem szczatkowe informacje na ten temat - "baza" - tylko tyle i niewiem gdzie oraz jak to zrobić...

    Prosze o pomoc
    Ostanio edytowane przez michal3148 : 19-08-2008 17:24

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Wiarus
    Dołączył
    14-12-2007
    Wpisy
    2 025
    Punkty
    66

    Domyślny

    a czy instalując każdy system komentarzy uruchomiłeś BOTA/PLUGIN odpowiedzialny za wyświetlanie komponentu komentarzy pod artykułami?

    wejdz w baze (phpmyadmin), tam masz tabele plugins i poszukaj tego co chcesz usunac

  4. #3
    Debiutant
    Dołączył
    12-08-2008
    Wpisy
    8
    Punkty
    5

    Domyślny

    tak uruchamiałem .. oczywiście...

    Akurat nie mam PMA, a moze byc to przyczyną?

  5. #4