Problem z galeria PhocaGallery
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Wyniki 1 do 10 z 13

Temat: Problem z galeria PhocaGallery

  1. #1
    Przeglądacz
    Dołączył
    15-10-2008
    Wpisy
    46
    Punkty
    10

    Domyślny Problem z galeria PhocaGallery

    Witam
    Mam problem z galerią. Jestem nowicjuszem w Joomla (1.5). Probuje na swojej stronie zalozyc galerie (probowalem Easy galery, PonyGalery - jak potem doczytalem nie pasują do J1.5). Teraz probuje zalozyc PhocaGallery. Po zainstalowaniu componentu pojawia się takie komunikaty:
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /administrator/components/com_phocagallery/helpers/phocagallery.php on line 1248

    Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /libraries/joomla/database/database/mysql.php on line 337

    Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /libraries/joomla/database/database/mysql.php on line 337

    Jeśli ktos moglby mi pomoc , bede wdzieczny (prosze nie robic "skrotow myslowych). -wielkie dzieki za kazda pomoc

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Przeglądacz
    Dołączył
    15-10-2008
    Wpisy
    46
    Punkty
    10

    Domyślny

    Hej, chcialem jeszcze sprostowac, ze instalacja przebiegala dobrze. Na koncu instalacji mialem komunikat, ze udalo sie pomyslnie zainstalowac component. Dopiero po wejsciu w panelu administracyjnym na zakladki: Kategorie, Obrazy itd. otrzymuje powyższe komunikaty

  4. #3
    Przeglądacz
    Dołączył
    05-09-2006
    Wpisy
    60
    Punkty
    0

    Domyślny

    którą wersję masz galerii?

  5. #4
    Przeglądacz
    Dołączył
    15-10-2008
    Wpisy
    46
    Punkty
    10

    Domyślny

    wersja galerii 2.0.1, joomla 1.5.0