Blog na pierwszej stronie
Wyniki 1 do 5 z 5

Temat: Blog na pierwszej stronie

  1. #1
    Nowicjusz
    Dołączył
    24-10-2008
    Wpisy
    29
    Punkty
    10

    Blog na pierwszej stronie

    Witam,

    Od 2 dni jestem użytkownikiem joomli. Miałem kilka problemów ale jakoś z nimi sobie poradziłem ( z dwoma jeszcze nie
    Przede wszystkim: Używam wersji 1.5.7. Jestem zupełnym laikiem ale poszło mi wcale nieźle (strona www.prsupport.pl).

    Dwa problemy:
    1. Nie mogę usunąć tego kretyńskiego napisu Welcome to the frontpage. To jest standardowy napis na podstawowym template joomli anie nie wiem który.

    Drugi problem jest poważniejszy i dla mnie znacznie ważniejszy. Jak sprawić aby w miejscu gdzie jest powyższy napis i poniżej wyświetlały sie wpisy z bloga (jooblog). Jak go tak umieśćić? Nie widzę w ustawieniach bloga informacji w jakim elemencie mam go wyśwoetlać.

    Proszę pomocy!

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Wiarus neo_fox awatar
    Dołączył
    21-09-2006
    Skąd
     neos-mac:~ neo$ /Users/neo/
    Wpisy
    1 360
    Punkty
    63

    Domyślny

    ad 1) Panel administracyjny -> Menu "menu" -> "mainmenu" -> wybierz domyślny punk menu ("Home" ??) -> "Parametry: systemu" -> "Pokaż tytuł strony" -> "nie"

    ad 2) Jeśli dobrze rozumiem chcesz aby na stronie głównej wyświetlał się komponent "jooblog". Jeśli tak to dodaj punkt menu do tego komponentu i ustaw go jako "domyślny"

  4. #3
    Nowicjusz
    Dołączył
    24-10-2008
    Wpisy
    29
    Punkty
    10

    Domyślny

    Super! Udało się.

    To w takim razie jeszcze pomarudzę. Czy "Home" może pozostać ale jako artykuł pojawiał się wpis z bloga? Po kliknięciu read more przenosiło na stronę bloga? Problem polega na tym, że po kliknięciu home jestm w starej części, którą muszę aktualizować ręcznie (wpisując kolejne artukuły).