Szablon do Joomla ze stałym menu - przewijana tylko zawartsoc
Wyniki 1 do 3 z 3

Temat: Szablon do Joomla ze stałym menu - przewijana tylko zawartsoc

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    17-03-2009
    Wpisy
    3
    Punkty
    10

    Domyślny Szablon do Joomla ze stałym menu - przewijana tylko zawartsoc

    Witam
    Od rana szukam odpowiedzi na pytanie jak wykonac lub przerobic szablon do Joomla 1.5 tak aby jego elementy graficzne i miejsca na moduly np menu, slideshow itp byly umieszczone na stale na ekranie - miescily sie na jednej stronie przegladarki bez jej przewijania w dol. Chodzi mi o to aby szablon byl stalym elementem witryny a przewijala sie tylko zawartosc wyswietlana w oknach.
    Czy ktos moze wie jak to zrobic - zna link do jakiegos poradnika lub najlepiej do gotowego szablonu ktory bym tylko sobie przerobil i dostosowal do swoich potrzeb gdyz jestem grafikiem a nie koderem i nie sprawia mi problemow przerabianie gotowego plikiu .php .htm czy tez css lecz jego napisanie od podstaw to juz dla mnie za duze wyzwanie na obecna chwile.
    Moja stara strona to www.wypior.pl - tutaj wlasnie logo i menu itp nie zmieniaja polozenia przewija sie tylko zawartosc aktualnie ogladanych pozycji.
    A tutaj znajduje sie nowa wersja strony mojej firmy ktora zrobilem lecz po konsultacjach z reszta ekipy stwierdzilismy ze musialaby byc zachowana mniej wiecej w takiej formie jak poprzednia.
    www.wypior.cp5.win.pl/web
    Zgory dzieki za pomoc

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Senior zwiastun awatar
    Dołączył
    20-09-2005
    Wpisy
    27 315
    Punkty
    1142

    Domyślny

    Ogólnie: ustawiasz stałą wysokość pojemnika na treść główną i własciwoś overflow:auto (dla pojemnika).
    Korzystaj i ciesz się!
    ===============
    Zwiastun
    Biblioteka Elektronicznej Dokumentacji Joomla!

  4. #3