[CSS] JCE - własny styl - złe wyświetlanie
Wyniki 1 do 6 z 6

Temat: [CSS] JCE - własny styl - złe wyświetlanie

  1. #1
    Przeglądacz
    Dołączył
    13-06-2008
    Wpisy
    63
    Punkty
    10

    Domyślny [CSS] JCE - własny styl - złe wyświetlanie

    Witam mam pewien problem określiłem własny styl dla JCE wyświetla się w menu wyboru stylu następnie gdy go zastosuje tekst się odsuwa od obrazka ale jak zapiszę artykuł to niestety w podglądzie i na stronie nie ma odstępu.

    Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje?
    Joomla 1.5.10

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Nowicjusz
    Dołączył
    11-04-2009
    Wpisy
    16
    Punkty
    10

    Domyślny

    Jestem nowy w joomla więc proszę o wyrozumiałość. Również mam problem ze schematem tylko że bardziej z gotowym schematem dołaczonym do joomla. Być może coś nie tak robie. gdy wybieram gotowca po zapisaniu i za akpceptowaniu wciąz wyświetla się ekran powitalny(kurtyna) strona w budowie jak odsłonić stronę. Tzn zdjąć to coś co informuje o tym ze strona jest w budowie?

  4. #3
    Bywalec papugam awatar
    Dołączył
    31-03-2007
    Wpisy
    189
    Punkty
    11

    Domyślny

    1. Nikos ja wstawiając obrazek i tekst robię odstęp następująco. Wklejam zdjęcie i edytuje jego opcje i tam jest margin horizontal i wertical wstawiam 10 px i tekst nie jest tak doklejony do zdjęcia. I widzi pod operą IE i FF no i chrome.
    2. orsonik zaloguj się do panelu administratora klikasz na witryna i konfiguracja i pierwsza zakładka "witryna" i tam masz strona wyłączona. Nie wiem czy wam dobrze doradziłem.
    Pozdrawiam
    Michał
    Mr. Crowley, what went down in your head
    Mr. Crowley, did you talk to the dead
    Your lifestyle to me seemed so tragic

  5. #4
    Nowicjusz
    Dołączył
    11-04-2009
    Wpisy
    16
    Punkty
    10

    Domyślny