Gallery Manager
Wyniki 1 do 5 z 5

Temat: Gallery Manager

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    24-04-2009
    Wpisy
    3
    Punkty
    10

    Domyślny Gallery Manager

    Witam wszystkich!
    Jestem osobą początkującą z Joomla. Zrobiłąm stroną z galerią zoom. Niestety nie wiem co zrobiłam, ale w gallery manager zniknęło mi drzewo wyboru powstałych już galerii. Bardzo poszę o pomoc!

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Senior zwiastun awatar
    Dołączył
    20-09-2005
    Wpisy
    27 315
    Punkty
    1142

    Domyślny

    Ty nie wiesz, co robilaś, a my mamy wiedzieć? Skąd?
    Korzystaj i ciesz się!
    ===============
    Zwiastun
    Biblioteka Elektronicznej Dokumentacji Joomla!

  4. #3
    Debiutant
    Dołączył
    24-04-2009
    Wpisy
    3
    Punkty
    10

    Domyślny

    Jest to moje pierwsze zetknięcie się z zoom gallery. W sumie jest jeszcze 2 użytkowników którzy mają za zadanie dodawać zdjecia i inne informacje na stronę. Nie wiem kto spowodował że zniknęło to drzewo, a prośbę o pomoc kieruję do doświadczonych osób które mogą mieć wiedzę na temat tego jak można przywrócić takie drzewo.

  5. #4
    Senior zwiastun awatar
    Dołączył
    20-09-2005
    Wpisy
    27 315
    Punkty
    1142

    Domyślny

    1. Gdzie piszesz, to raczej wiadomo.
    2. Wiadomo również, że tutaj nie ma doświadczonych wróżbitów.
    3. W tego typu zdarzeniach jest zwykle tak: wczoraj było dziś nie ma. Wystarczy sprawdzić, co się robiło od wczoraj do dziś.
    4. Jest również i tak: obok witryny czynnej, ma się kopię rezerwową. Ktoś coś zmaścił, przywraca się działającą witrynę z kopii.