Cykl pytań :)
Wyniki 1 do 6 z 6

Temat: Cykl pytań :)

  1. #1
    Przeglądacz
    Dołączył
    04-03-2006
    Wpisy
    57
    Punkty
    10

    Domyślny Kontakty - standardowy komponent

    Witam,
    Jestem początkującym użytkownikiem Joomli. Jestem w trakcie tworzenia drugiej strony na tym skrypcie. Już troszkę wiem o administracji, ale chcę poznać szczegóły :o
    Myślę, że pomożecie mi w kilku sprawach

    Może zacznę od komponentu kontakty - korzystam ze standardowego komponentu.

    1. Czy można zmienić szerokość komórek, w których wyświetlane są dane kontaktowe (u mnie jest to nazwa, stanowsko, Email, Telefon). Czy można też zmienić ich align?
    2. Jeżeli mam trzy kategorię kontaktu i w jednej jest tylko jedna pozycja, to czy da się zrobić tak, żeby link do tej kategorii był odnośnikiem do szczegółów jedynego kontaktu?


    Czekam na odpowiedź, a kolejne pytania później...
    Ostanio edytowane przez koton : 26-06-2006 23:08

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Ten Niedobry Rybik awatar
    Dołączył
    26-09-2005
    Skąd
    Gliwice
    Wpisy
    2 179
    Punkty
    70

    Domyślny

    1. components/com_contact/ jedyny plik z rozszerzeniem html.php generuje to co widac w kontaktach, tam zmieniaj wielkosci i uklad pol
    2. Dac sie pewnie da ale to do kodu trzeba dopisac: warunek na ilosc kontaktow w kategorii i alternatywny link na te okolicznosc - brzmi ladnie ale nie podejmuje sie

    a skoro juz troche z Joomla dzialasz to tez innych userow uszanuj i tytuluj topiki zgodnie z ich trescia nie ladujac rozmaitych tresci w jeden worek , teraz ok bo wszystko dotyczy zmian w kontaktach ale jak nastepne pytania beda o co innego to sie nie krepuj zakaldac tematy, potem sie bedzie lepiej to przeszukiwac.

  4. #3
    Przeglądacz
    Dołączył
    04-03-2006
    Wpisy
    57
    Punkty
    10

    Domyślny