Nowy komponent dla joomla: Kancelaria
Wyniki 1 do 3 z 3

Temat: Nowy komponent dla joomla: Kancelaria

  1. #1
    Przeglądacz
    Dołączył
    05-07-2007
    Wpisy
    78
    Punkty
    11

    Nowy komponent dla joomla: Kancelaria

    Witam wszystkich

    Ponieważ od jakiegoś czasu poszukiwałem z miernym efektem komponentu do obsługi kancelarii, zastanawiałem się czy takiego komponentu nie ma bo nikt nie jest zainteresowany wykorzystaniem joomla do wsparcia pracy kancelarii/pracy grupowej/worflow ?
    Znalazłem komponent DOCman który oczywiście do zarządzania plikami jest ok, lecz moja wizja pracy grupowej oraz kancelarii jest troszkę inna i dlatego zastanawiam się czy warto przygotować taki projekt.

    Ponieważ zdaję sobie sprawę, że temat nie jest prosty i nie mam wielkiego doświadczenia w programowaniu dla joomla, lecz mam spore doświadczenie we wdrażaniu innych systemów obiegu dokumentów i workflow chciałbym Was zapytać, czy powstanie komponentu do obsługi kancelarii/pracy grupowej/workflow jest zasadne jak również proszę o Wasze opinie, uwagi i propozycję funkcjonalności.
    W chwili obecnej jestem na etapie projektowania, tzn przygotowuje strukturę bazy/ przypadku użycie/ oraz aktorów, wiec może jak znajdę chętnych do projektu to go uruchomię.

    Dzięki za wszystkie uwagi i propozycję

    PS:
    Jeżeli jesteś osobą ambitna i chętną do tworzenia, znasz się na PHP, XHTM, CSS proszę o kontakt na adres kpoczta1@gmail.com, jeżeli projekt zostanie uruchomiony wybrane osoby zaproszę od projektu
    W e-mailu proszę napisać kilka słów o sobie oraz opisać swoje doświadczenie i motywację udziału w projekcie.

    Pozdrawiam wszystkich którzy zapoznali się moja propozycją.
    Ostanio edytowane przez kiki05 : 15-06-2010 08:12

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Senior zwiastun awatar
    Dołączył
    20-09-2005