Przenosiny Joomla z Mov'Amp na WEBD - Problem
Wyniki 1 do 9 z 9

Temat: Przenosiny Joomla z Mov'Amp na WEBD - Problem

  1. #1
    Nowicjusz
    Dołączył
    08-09-2009
    Wpisy
    17
    Punkty
    10

    Domyślny Przenosiny Joomla z Mov'Amp na WEBD - Problem

    Witam,

    Stworzyłem sobie stronę w Mov'Amp, przeniosłem wszystkie pliki na FTP serwera WEBD. Bazę danych spakowałem w zip'a i gdy próbuję ją importować na serwer mysql WEBD, pojawia się problem:

    http://wklej.org/id/162143/

    W czym tkwi problem? Bo nie znam się zbytnio na MySQL.

    Z góry dzięki za pomoc.

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2

  4. #3
    Nowicjusz
    Dołączył
    08-09-2009
    Wpisy
    17
    Punkty
    10

    Domyślny

    Mov'Amp\mnt\home\phpmyadmin

    Całą zawartość folderu PHPMyAdmin spakowałem do phpmyadmin.zip i ten plik w zipie chciałem zaimportować do bazy danych i wyskoczył ten błąd.

  5. #4

  6. #5
    Nowicjusz
    Dołączył
    08-09-2009
    Wpisy
    17
    Punkty
    10

    Domyślny

    Robiłem wg. zamieszczonych instrukcji, teraz wyskakuje inny błąd.

    Błąd

    zapytanie SQL: