struktura joomla dla witryn wielojęzykowych
Wyniki 1 do 6 z 6

Temat: struktura joomla dla witryn wielojęzykowych

Hybrid View

Poprzednia wiadomość Poprzednia wiadomość   Następna wiadomość Następna wiadomość
  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    22-01-2010
    Wpisy
    7
    Punkty
    10

    Domyślny struktura joomla dla witryn wielojęzykowych

    Witam!

    Jestem początkującym użytkownikiem Joomla. Pracuję aktualnie nad witryną, która docelowo ma być wielojęzykowa. Nie chciałbym płacić frycowego i dlatego chciałbym zrobić to tak, żeby od razu budując strukturę uwzględnić wielojęzykowość mojej witryny. Może macie jakieś sugestie w tym temacie?

    Myślałem o dwóch strukturach:

    1)
    Section:
    News, O nas, Kontakt itd.
    Category:
    j.pol, j.ang, itd.
    Article:
    na konkretny temat w konkretnym języku
    2)
    Section:
    j.pol, j.ang, itd.
    Category:
    News, O nas, Kontakt itd.
    Article:
    na konkretny temat w konkretnym języku

    Co Wy na to? Z góry dzięki za pomoc!

  2. #2
    Senior zwiastun awatar
    Dołączył
    20-09-2005
    Wpisy
    27 315
    Punkty
    1142

    Domyślny

    Najpierw zapoznaj się z możliwościami obsługi innych języków i tłumaczeń - joomfish
    Korzystaj i ciesz się!
    ===============
    Zwiastun
    Biblioteka Elektronicznej Dokumentacji Joomla!

  3. #3
    Debiutant
    Dołączył
    22-01-2010
    Wpisy
    7
    Punkty
    10

    Domyślny

    Cytat Wysłane przez zwiastun Zobacz wiadomość
    Najpierw zapoznaj się z możliwościami obsługi innych języków i tłumaczeń - joomfish
    Wielkie dzięki za pomoc! Sprawdzę.

    PS Po Twoim poscie wnoszę, że sprawa jest bardziej skomplikowana, niż zwykła struktura section-category-article.

  4. #4
    Senior nikszal awatar
    Dołączył
    07-09-2006
    Skąd
    FNW
    Wpisy
    5 288
    Punkty
    196

    Domyślny

    Twoje "skomplikowanie" wyraża się jedynie potrzebą dokonania tłumaczeń tekstów.
    Zanim zapytasz na Forum: