Zamiat PA mam tekst "Welcome to Joomla!"
Wyniki 1 do 6 z 6

Temat: Zamiat PA mam tekst "Welcome to Joomla!"

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    15-08-2009
    Wpisy
    4
    Punkty
    10

    Domyślny Zamiat PA mam tekst "Welcome to Joomla!"

    Kilkakrotnie instalowałem na VertrigoServ Joomla 1.5.17, 1.5.16 (uprzednio tworząc bazę danych) i za każdym razem po zalogowaniu wchodziłem nie do typowego panelu administracyjnego ale do strony tekstowej z odnośnikami o tytule "Welcome to Joomla!"
    Jestem początkującym w Joomla i nie wiem jak sobie poradzić z problemem. Może ktoś mądrzejszy udzieli mi łopatologicznej rady!

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Senior zwiastun awatar
    Dołączył
    20-09-2005
    Wpisy
    27 315
    Punkty
    1142

    Domyślny

    Wina leży raczej na pewno po stronie Twojego środowiska. Ktoś tutaj ćwiczył na VetrigoServ, ale są lepsze i pewniejsze rozwiązania - np. mov'amp.
    Korzystaj i ciesz się!
    ===============
    Zwiastun
    Biblioteka Elektronicznej Dokumentacji Joomla!

  4. #3
    Debiutant
    Dołączył
    15-08-2009
    Wpisy
    4
    Punkty
    10

    Domyślny