odtworzenie strony skasowanej via filezilla
Wyniki 1 do 2 z 2

Temat: odtworzenie strony skasowanej via filezilla

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    01-05-2010
    Wpisy
    4
    Punkty
    10

    Domyślny odtworzenie strony skasowanej via filezilla

    Od razu zastrzegam- jestem jeszcze stosunkowo zielony:

    poniżej cała narracja/ sytuacja: dostałem zlecenie zmodernizowania (czyt. zbudowania od nowa ale ze starą treścią) strony www.

    połączyłem się przez filezillę z serwerem (public_html ) i ... wykasowałem wszystko co tam było (myśląc że to są tylko pliki "starej" strony ) żeby po chwili móc wgrać tam nową stronę (akeeba backup i spółka) .
    Niestety okazało się że na tym serwerze był jeszcze 2 inne strony, które miały zostać nietknięte (tak wiem... -sic!)
    Poprosiłem administratora serwera(?) o przywrócenie katalogu public_html z przed 48 godzin (czyli z chwili kiedy jeszcze nie zaglądałem ani nie łączyłem się z serwerem).

    Katalog został odtworzony, ale niestety nie wszystko się odtworzyło.

    odtworzyła się tylko jedna strona.
    na drugiej stronie jest (nie wiem jakim cudem, ale nieważne) część tego co składało się na budowaną przeze mnie nową stronę.
    trzecia strona jest niedostępna tylko widać komunikat ("strona powinna być widoczna. Jeżeli nie wyświetla się to skontaktuj się z administratorem" ).

    Czy mogę jeszcze jakoś odtworzyć te dwie pozostałe strony? Przynajmniej ich zawartość?

    Dzięki za pomoc (i wyrozumiałość )

  2. #2
    Senior nikszal awatar
    Dołączył
    07-09-2006
    Skąd
    FNW
    Wpisy
    5 288
    Punkty
    196

    Domyślny

    Cytat Wysłane przez tomcio83 Zobacz wiadomość
    Od razu zastrzegam- jestem jeszcze stosunkowo zielony:

    Katalog został odtworzony, ale niestety nie wszystko się odtworzyło.

    odtworzyła się tylko jedna strona.
    na drugiej stronie jest (nie wiem jakim cudem, ale nieważne) część tego co składało się na budowaną przeze mnie nową stronę.