Skorzystanie z sesji Joomla
Wyniki 1 do 10 z 10

Temat: Skorzystanie z sesji Joomla

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    05-10-2010
    Wpisy
    7
    Punkty
    9

    Skorzystanie z sesji Joomla

    Witam serdecznie

    Przejrzałem forum jednak nie widziałem podobnego tematu a mianowicie chciał bym skorzystać z sesji Joomla dla podstrony otwieranej z linków Joomli.

    Żeby nie gmatwać opiszę dokładnie o co mi chodzi

    Mam intranetowy portal oparty na joomli z logowaniem opartym na LDAP.
    Dodatkowo będzie portal zgłaszania awarii do którego link będzie bezpośrednio w joomli i chciał bym, żeby ten portal podtrzymywał sesje joomli, aby nie było potrzebne ponowne logowanie i fajnie by było gdybym mógł wczytać do zmiennych imię i nazwisko zalogowanej osoby do auto uzupełniania formularzy.

    Jestem raczej laikiem w tym temacie i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać.

    Każda sugestia mile widziana i z góry dziękuję za odpowiedzi.

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    kurtz
    Gość

    Domyślny

    jakiś komponent multisites. auto-uzupełnienie w oparciu o dane konta pomiędzy dwoma niezależnymi systemami wymaga ingerencji w strukturę kodu. chyba, że chodzi tylko o dane konta. one zdaje się wymieniają się automatycznie podczas integracji komponentem multisites.
    Ostanio edytowane przez kurtz : 05-10-2010 13:21

  4. #3
    Debiutant
    Dołączył
    05-10-2010
    Wpisy
    7
    Punkty
    9

    Domyślny

    Nie chodzi mi o instalowanie 2 kopii joomli. Drugi serwis to dość prosty system zgłaszania awarii oparty na php i sql mojego autorstwa. W tej chwili w tym serwisie jest bardzo prosty system utrzymania sesji ale chciał bym go zmienić na podtrzymanie sesji joomli, żeby nie trzeba było ponownie się logować po kliknięciu w link który będzie umieszczony w menu joomli.

  5. #4
    kurtz
    Gość