automatyczne generowanie faktury - grzebie w kodzie
Wyniki 1 do 5 z 5

Temat: automatyczne generowanie faktury - grzebie w kodzie

  1. #1
    Nowicjusz
    Dołączył
    15-09-2006
    Wpisy
    28
    Punkty
    10

    automatyczne generowanie faktury - grzebie w kodzie

    Witam!!!

    mam takie pytanie, otórz próbuje zrobić automatyczną generacje faktur dla każdego zamówienia... (pomyślałem, że przerobie plik order.order_printdetails.php)

    w jaki sposób wyciągnąć stawki vat, oraz ich wartości dla kaźdego produktu???
    powinno być także podliczenie dla całej stawki, np. stawka 22%, kwota netto, wartosc podatku, kwota brutto...

    Zwracam się z olbrzymią prośbą do tych, którzy na php sie znają, bo ja jestem jak trawa (zielony)....

    pozdrawiam i proszę o pomoc...

    tomek_k

    ps. jeżeli okaże się, że istnieje jakiś taki moduł, który to robi, albo cokolwiek innego, to normalnie....

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Przeglądacz
    Dołączył
    07-09-2006
    Wpisy
    46
    Punkty
    10

    Domyślny

    Nie dalej jak wczoraj na oficjalnym forum VirtueMart.net przeczytałem, że w jednej z następnej wersji (wiosna 2007, niestety) to będzie już opcja wbudowana w VM. W tej chwili jest dostępny dodatek, opracowany przez jakiegoś Szweda, i chyba jest tylko po angielsku i szwedzku, ale nie doczytałem całego wątku. Zerknij sobie:
    http://virtuemart.net/index.php?opti...&topic=14896.0
    Zastanawiam się, czy implementować już czy czekać. Ale paczkę sobie ściągnąłem.

  4. #3
    Nowicjusz
    Dołączył
    15-09-2006
    Wpisy
    28
    Punkty
    10

    Domyślny

    dzieki za odpowiedz...

    zainstalowales ten dodatek?? i jakie wrazenie?? nie mialem dzisiaj czasu i tylko rzucilem okiem... juz masz i dziala, to daj znac, jak po kolei, krok po kroku zainstalowac...