Nowa witryna - nowy użytkownik - stary problem - pozycjonowanie
Wyniki 1 do 3 z 3

Temat: Nowa witryna - nowy użytkownik - stary problem - pozycjonowanie

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    29-04-2011
    Wpisy
    2
    Punkty
    10

    Domyślny Nowa witryna - nowy użytkownik - stary problem - pozycjonowanie

    Witam serdecznie!

    Słowem wstępu chciałbym powiedzieć, że jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o tworzenie witryn internetowych. Aby stworzyć własną witrynę skorzystałem z możliwości joomli - pozwala nawet kompletnemu amatorowi stworzyć coś, co przypomina stronę internetową.

    Wszelkie problemy rozwiązuje do skutku, wielokrotnie dowiadując się nowych rzeczy - tym razem trafiło na pozycjonowanie.

    Adres witryny to: www.kielcemiasto.zhp.pl/xxv
    i jakimś cudem załatwiłem też subdomenę - www.shiz.kielce.zhp.net.pl

    Troszkę minęło zanim ogarnąłem w podstawach SEO - dodałem metatagi na stronie głównej, dodałem stowarzyszenie do google locals i teraz chciałem dodać w centrum dla webmasterów google witrynę by google ją widziało chętniej ;)

    Wszystko pięknie wszystko ładnie, ale tam trzeba to zweryfikować - dodać rekord DNS, dodać link do google analytics, przesłać plik html, dodać metatag.
    I teraz tak - jak najłatwiej dokonać tego w joomli?
    To z DNSem jest dla mnie niezrozumiałe, w google analytics trzeba coś z fragmentem asynchronicznym (wtf?). Najprościej chyba dodać metatag?

    Cóż. Nie jestem jeszcze webmasterem. Jestem na razie webnoobem, ew po prostu... dopiero się uczę ;)
    Czy wystarczy skopiować ten link do metatagów i będzie ok? Czy jest w ogóle sens dodawania witryny właśnie tam? Przypadkiem tam trafiłem i nie przypominam sobie by w wielu miejscach było wspominane.

    Za wszelkie konstruktywne rady będę stanowczo wdzięczny ;) (związane z pozycjonowaniem, wyglądem, wszystkim innym)

    Obiecuję w przyszłości pomóc 10 x więcej innym użytkownikom niż uda mi się uzyskać pomoc od Was

  2. Pani Reklamowa