Tłumaczenie Easy Blog
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Wyniki 1 do 10 z 24

Temat: Tłumaczenie Easy Blog

  1. #1
    Przeglądacz zhong_guo_ren awatar
    Dołączył
    01-07-2011
    Skąd
    Warszawa
    Wpisy
    40
    Punkty
    10

    Domyślny Tłumaczenie Easy Blog

    Robię właśnie tłumaczenie najnowszej wersji EasyBlog'a i jeżeli to komuś pomoże, to chciałbym się podzielić wynikami swojej pracy, tym bardziej że z zawodu jestem tłumaczem, co prawda bardziej w kwestiach związanych z przemysłem i nie anglistą, ale lubię wyzwania

    Mam jednak kilka wątpliwości. Po pierwsze EasyBlog nie jest darmowym komponentem, więc nie mogę go udostępnić, bo t o chyba będzie przestępstwo. Czy zatem powinienem udostępnić sam plik .ini ? Tłumaczenie modułów nie narusza praw wyłącznych, ale wydaje mi się że autorom może nie podobać się, że robię tłumaczenie.
    Drugi sprawa jest bardziej techniczna mianowicie, tworzą się krzaczki mimo że zrobiłem wszystko jak należy, z nazwaniem pliku i umieszczeniem w katalogu pl-PL i zmianą kodowania pliku ini. na UTF-8. Nie chce mi się skakać po tym skrypcie i poprawiać znaczki, bo więcej mi to zajmie niż samo tłumaczenie.

    Za dużo mam dylematów, coś czuję, że zaraz nadleci Zwiastun i mnie o******y, jeszcze tylko nie wiem za co

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Senior Gall Anonim awatar
    Dołączył
    19-10-2010
    Wpisy
    6 947
    Punkty
    447

    Domyślny

    Witam teraz tutaj.
    a. zapewne Masz rację co do faktu iż nie Możesz wręcz udostępniać całości - co do plików językowych - nie widzę specjalnego problemu ponieważ wręcz "Nakręcasz" im obroty (paru klientów nowych otrzymają), zawsze Możesz również im udostępnić nieodpłatnie efekty swojej pracy i zapytać ich o ten dylemat.