Problem - error number 1054 Unknown column 'client_id' in 'field list'...
Wyniki 1 do 8 z 8

Temat: Problem - error number 1054 Unknown column 'client_id' in 'field list'...

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    08-04-2009
    Wpisy
    4
    Punkty
    10

    Problem - error number 1054 Unknown column 'client_id' in 'field list'...

    Witam.
    Proszę o pomoc. Jestem bardzo początkująca

    Przeniosłam dwie strony z jednego serwera home.pl na drugi i pojawiły się problemy...

    W przeniesieniu baz MYSQL pomógł mi konsultant telefoniczny home - właściwie zrobił to dla mnie, kiedy moje próby się nie powiodły (baaaardzo początkująca).

    Za pomocą FTP pobrałam wszystkie pliki ze starego serwera na komputer, po przygotowaniu nowych baz, przerzuciłam pliki, 1:1, na nowy serwer i chciałam jak najszybciej uruchomić jedną ze stron. Telefonicznie skontaktowałam się z home i zmieniłam odpowiednie dane w pliku configuration.php. Via FTP "nadpisałam"(?) ten plik , już ze wskazaniami na nowe bazy, i z odpowiednim nowym hasłem.

    Na stronie głównej pojawił się komunikat:

    jtablesession::Store Failed
    DB function failed with error number 1054
    Unknown column 'client_id' in 'field list' SQL=INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`clie nt_id` ) VALUES ( '7cdfa57dae566dc0104dafae9ba97dff','1322925235','' ,'0','1','0' )

    Home już mi nie pomoże, tak twierdzi, więc zwracam się do speców...
    Strona zbudowana na joomla 1.5.14
    Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Senior nikszal awatar
    Dołączył
    07-09-2006
    Skąd
    FNW
    Wpisy
    5 288
    Punkty
    196

    Domyślny

    Cytat Wysłane przez agnesjo Zobacz wiadomość
    Strona zbudowana na joomla 1.5.14