Czy da sie za pomoca Joomla zrobic strone ktora pelnila by funkcje telewizji internet
Wyniki 1 do 2 z 2

Temat: Czy da sie za pomoca Joomla zrobic strone ktora pelnila by funkcje telewizji internet

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    10-01-2007
    Wpisy
    9
    Punkty
    10

    Domyślny Czy da sie za pomoca Joomla zrobic strone ktora pelnila by funkcje telewizji internet

    Czesc jestem świeżakiem co do CMS, jestem ciekaw czy daloby sie zrobic cos w stylu telewizji internetowej.
    Czy spotkal sie ktos z dodatkami do Joomla ktore umozliwialy by dodawanie do stworzonej strony baze danych w ktorych mozna by umieszczac pliki np w formacie wmv a pozniej je sciagac lub ogladac w okienku na stronie (np tak jak na www.smog.pl) Czy da sie cos takiego zrobic za pomoca Joomla i czy sa do tego gotowe freewarowe narzedzia.
    Jestem laikiem, prosze o odpowiedz

  2. #2
    Nowicjusz
    Dołączył
    07-08-2006
    Wpisy
    18
    Punkty
    10

    Domyślny

    Witam.
    Jeśli chodzi o samą stronę , to ogranicza się ona do wykonania standardowych operacji w joomla. Musisz po prostu mieć zaplanowany projekt swojej tv.
    Jak już będziesz miał gotową stronę , to wtedy poszukaj w sieci odpowiednich komponentów do ułożenia treści i prezentacji video.
    Domyślam się , że umieszczanie na serwerze plików video i ich pobieranie pewnie byłoby kosztowne. dlatego radzę w takim wypadku zainstalować do joomla moduł , który wyświetla konkretne filmy w okienku na stronie , ale pobrane ze stron takich jak youtube, czy google video. Po prostu umieszczasz swoje filmy np. na youtube a potem udostępniasz je na stronie.

    Oczywiście pozostaje kwestia samej prezentacji takiego serwisu.

    Jeśli chodzi o możliwości to ja osobiście nie spotkałem się z czymś , czego nie można w joomla wykonać
    Nie pamiętam dokładnie nazwy dodatku/modułu o którym piszę , ale poszukaj tutaj :
    http://www.jokris.info/
    www.joomla.pl


    pozdrawiam

Reguły pisania