Dodatkowe pola w Profilu Użytkownika
Wyniki 1 do 8 z 8

Temat: Dodatkowe pola w Profilu Użytkownika

  1. #1
    Wyga alex51 awatar
    Dołączył
    16-01-2007
    Skąd
    Kamień Pomorski
    Wpisy
    3 369
    Punkty
    485

    Domyślny Dodatkowe pola w Profilu Użytkownika

    Od kilku dni przeszukuje Państwa Forum, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi na nurtujący mnie problem.
    Chciałbym, korzystając z komponentu Community Builder, zrobić dodatkowe pola w Profilu Użytkownika, aby można było w nich podawać więcej informacji typu: nr Gadu Gadu, zainteresowania, a nawet wstawić swoje zdjęcie. Wyczytałem gdzieś, że do tego może służyć w/w komponent, tylko nie wiem jak to wykonać. Jeśli jestem w błędzie, to proszę o wskazanie jak inaczej mógłbym osiągnąć podobny efekt, stosując inne komponenty, lub moduły. Jestem bardzo początkującym użytkownikiem Joomli, więc liczę na wyrozumiałość.
    Załączam obrazek z widokiem Profilu użytkownika, na jakim mi zależy:
    Ostanio edytowane przez alex51 : 29-01-2007 08:17

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Ten Niedobry Rybik awatar
    Dołączył
    26-09-2005
    Skąd
    Gliwice
    Wpisy
    2 179
    Punkty
    70

    Domyślny

    zainstalowac CB i zobaczyc co oferuje

  4. #3
    Wyga alex51 awatar
    Dołączył
    16-01-2007
    Skąd
    Kamień Pomorski
    Wpisy
    3 369
    Punkty
    485

    Domyślny

    Mam zainstalowany CB, ale nie jest w całości po polsku i nie wiem gdzie można zrobić te pola, o które wcześniej pytałem.
    Są tam takie zakładki:
    User Management
    Tab Management
    Field Management
    List Management
    Plugin Management
    Tools
    Configuration
    Które z nich służą do stworzenia dodatkowych pól profilu, a które mogą być do utworzenia całej listy użytkowników?