Szukam Pomocy z szablonami.
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Wyniki 1 do 10 z 20

Temat: Szukam Pomocy z szablonami.

  1. #1
    Nowicjusz
    Dołączył
    23-04-2013
    Wpisy
    11
    Punkty
    2

    Domyślny Szukam Pomocy z szablonami.

    Witam. W joomli jestem kompletnie zielony. Czy mógłby ktoś podarować troszkę swojego czasu i pomóc przy edycji ? Jeśli tak to proszę o kontakt : GG 41146644

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Senior zwiastun awatar
    Dołączył
    20-09-2005
    Wpisy
    27 315
    Punkty
    1142

    Domyślny

    Kolego, skoro jesteś kompletnie zielony, to nie zaczynaj od edytowania szablonów, bo to wymaga i wiedzy, i doświadczenia, a nie jest od razu potrzebne, by korzystać z Joomla. Już raz się dziś zwracałeś o bliżej nieokreśloną pomoc i zostałeś skierowany do naszej biblioteki. Nie musi to być dobry start dla Ciebie, ale póki co innego bezpłatnego Ci nie zaoferujemy, bo go nie ma (pominąwszy mnóstwo lepszych i gorszych filmików na Youtube). Możesz tez zainwestować w dobrą książkę - na pewno znajdziesz w pobliskiej księgarni informatycznej Stefana Burge: Joomla! Ćwiczenia. Oficjalny podręcznik.
    Korzystaj i ciesz się!
    ===============
    Zwiastun
    Biblioteka Elektronicznej Dokumentacji Joomla!

  4. #3
    Nowicjusz
    Dołączył
    23-04-2013
    Wpisy
    11
    Punkty
    2

    Domyślny

    Posiadam książkę z Komputer Świat o nazwie JOOMLA ! w praktyce. Głównie chodzi mi o nakierowanie gdzie znajdują się poszczególne elementy w css bo css i html to ja ogarniam.

  5. #4
    Senior zwiastun awatar
    Dołączył
    20-09-2005
    Wpisy
    27 315
    Punkty
    1142

    Domyślny

    Książka z Komputer Świat o nazwie Joomla! w praktyce jest niezłym poradnikiem, tyle że już nieaktualnym.
    Na http://wiki.joomla.pl jest cały potężny dział poświęcony szablonom. Przejrzałeś?