Ponowna infekcja witryny
Wyniki 1 do 9 z 9

Temat: Ponowna infekcja witryny

  1. #1
    Bywalec
    Dołączył
    06-04-2008
    Skąd
    Poznań
    Wpisy
    182
    Punkty
    8

    Domyślny Ponowna infekcja witryny

    Witam. Kolejny raz w ciągu paru dni padła strona www.maluch-trophy.pl
    Avast pokazuje JS: Decode-AFL. Google też nie pozwala na otwarcie.
    Nie ma na niej żadnych wodotrysków nawet formularz kontaktowy usunąłem jakiś czas temu.
    Żaden z plików nie miał daty bieżącej choć nie wiem czy to jakiś wyznacznik bo może "przyjaciele" potrafią zmienić zawartość pliku bez zmiany daty. Nie znam się na tym.
    Jak się tego diabelstwa pozbyć ??
    Mam kilka kopii zapasowych ale nie wiem, czy one też nie są zainfekowane.
    W sumie na tym jednym koncie mam 3 strony i wszystkie teraz mają ten sam problem.
    Wiem, że ten serwer nie ma najnowszego PHP bo nowa akeeba nie chciała się zainstalować.

    Jommla 2.5.11

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Wyga alex51 awatar
    Dołączył
    16-01-2007
    Skąd
    Kamień Pomorski
    Wpisy
    3 369
    Punkty
    485

    Domyślny

    Dla php w wersji niższej od 5.3 zalecany jest Akeeba 3.6.12.
    Skoro strony są (cytuję) "bez wodotrysków", to można je postawić na świeżej, czystej instalacji Joomla i przywrócić ich treść na podstawie posiadanych kopii bazy danych. Osobiscie sugerowałbym przeprowadzenie takiej operacji w środowisku lokalnym, by uniknąć ewentualnych problemów z potencjalnie uszkodzonymi tabelami baz danych.

  4. #3
    Bywalec
    Dołączył
    06-04-2008
    Skąd
    Poznań
    Wpisy
    182
    Punkty
    8

    Domyślny

    Takiego zabiegu jeszcze nie robiłem. Tzn nie raz stawiałem z kopii ale całej witryny. Poza tym jak sprawdzić do której kopii wstecz kod nie jest zainfekowany ?