Tworzenie stron - jakie standardy, od czego zacząć?
Wyniki 1 do 2 z 2

Temat: Tworzenie stron - jakie standardy, od czego zacząć?

  1. #1
    Nowicjusz
    Dołączył
    02-01-2011
    Wpisy
    17
    Punkty
    10

    Domyślny Tworzenie stron - jakie standardy, od czego zacząć?

    Witam,

    Zamierzam poważniej zabrać się za ogólnie pojęte "zrobienie strony www" z wykorzystaniem Joomli. Nie jestem całkowitym laikiem, swego czasu udało mi się zrobić kilka stron w oparciu o Joomlę 1.7, 2.5. Jednak zawsze było to stworzenie strony prywatnej lub firmowej dla znajomych.

    Za każdym razem szukałem przez kilka dni darmowego szablonu, który będzie odpowiadał "mojej wizji". Potem go zmieniałem na zasadzie edycji CSS-ów i dokładania obrazków/grafiki, ew. instalacji pluginów itp. Jakiś tam zmysł artystyczny posiadam i PS mi nie straszny.

    Jestem jednak świadomy, że takie działanie jest nieefektywne jeśli chciałoby się zająć powyższym jako dodatkowym zajęciem "po godzinach".

    Młody już nie jestem, pracuję w swoim zawodzie informatyka, jednak w innej specjalizacji. Temat tworzenia stron od zawsze był dodatkowym hobby, którym mniej lub bardziej zajmowałem się po pracy na etacie.

    Chciałem zapytać Was, doświadczonych webdeveloperów, webdesignerów, jaki przyjęliście tok postępowania?
    1. Czy nauczyć się któregoś z darmowych frameworków (Gentry, YJSG itd.), który będzie na tyle nowoczesny by być zgodnym z Joomlą3 i być responsywnym?
    2. Czy za każdym razem tworzycie wpierw projekt w programie graficznym, potem tniecie go pod HTML/CSS i dopasowujecie do wyuczonego frameworka?
    3. Czy jednak za każdym razem zmieniacie "pod siebie" wygląd któregoś z darmowych szablonów?
    4. Czy nadal warto projekt tworzyć na localhoście i potem przenosić, czy od razu na hostingu?