Problem z odległościami między artykułami.
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Wyniki 1 do 10 z 13

Temat: Problem z odległościami między artykułami.

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    29-04-2014
    Wpisy
    7
    Punkty
    2

    Domyślny Problem z odległościami między artykułami.

    Witam. Jestem nowy na forum. Nazywam się Tomasz i jestem z Białegostoku.
    Otóż kończę praktyczie tworzenie stronki, i mam 2 problemy, mianowicie nie wiem jak się pozbyć odstępu między artykułami.
    http://j2omla.wasilkow.pl/
    chodzi mi o to, że artykuł w kolumnie po prawej stronie, wyświetla się dopiero pod artykułem z lewej strony. widać to dobrze jak ktoś wejdzie na stronkę.
    Jestem laikiem w tym, więc jak by mi mógł ktoś podpowiedzieć jak to zrobić byłbym wdzięczny.

    Mam jeszcze jedne problem, na stonie z której się wzorowałem wersji 1.5,(http://wasilkow.pl/) banery po prawej były umieszczona za pomocą dodatku o nazwi "artbaners plus". czy jest coś podobnego na joomle 3.0 ?

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Wiarus
    Dołączył
    17-07-2009
    Wpisy
    1 375
    Punkty
    210

    Domyślny

    1. Spróbuj w template.css ok. linii 3555 w .items-row usunąć wpis display: table;. Zaprzyjaźnij się z Firebug-iem (lub podobnym narzędziem w innych przeglądarkach).

    2. Wynalazku do bannerów nie podpowiem - przejrzyj ten dział JED.

  4. #3
    Debiutant
    Dołączył
    29-04-2014
    Wpisy
    7
    Punkty
    2

    Domyślny

    dziękuję ślicznie za pomoc, ale mam teraz problem po drugiej stronie
    a możesz mi podrzicić jakiś link gdzie znajdę sensowwnie opisane jak się korzysta z tego firebuga?

  5. #4
    Debiutant
    Dołączył
    29-04-2014
    Wpisy
    7
    Punkty
    2

    Domyślny

    Podpowie ktoś co jeszcze trzeba zmienić?

  6. #5
    Senior Gall Anonim awatar
    Dołączył
    19-10-2010
    Wpisy