SEO Joomla
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Wyniki 1 do 10 z 18

Temat: SEO Joomla

  1. #1
    Nowicjusz
    Dołączył
    05-09-2014
    Wpisy
    12
    Punkty
    2

    Domyślny SEO Joomla

    Poszukuje firmy, która wykonałaby audyt strony pod kontem SEO, jej optymalizacje i dalej zajęłaby się pozycjonowanie. W większości udzielono mi odpowiedzi, ze nie zajmują się takimi sprawami w przypadku kiedy jest to joomla bo pod tym względem jest to beznadziejny system do wypozycjonowania. Mam sobie dac z nim spokoj, przejść na Word Pressa i wtedy będzie ok. Proszę o pomoc forumowiczów czy faktycznie tak jest ? Majac joomla jestem na straconej pozycji?Nie mam zadnego doświadczenia tematyce SEO.

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Senior Bazyl awatar
    Dołączył
    02-08-2008
    Skąd
    Skierniewice
    Wpisy
    7 693
    Punkty
    574

    Domyślny

    Cytat Wysłane przez romus102 Zobacz wiadomość
    kiedy jest to joomla bo pod tym względem jest to beznadziejny system do wypozycjonowania
    Trafiłeś na superfachowców!!!

    Zasady są dokładnie takie same, jak dla innych stron, a każdy cms ma jakieś wady...

  4. #3
    Wiarus Jac awatar
    Dołączył
    22-12-2005
    Skąd
    Szczecin/Warszawa/Bieszczady
    Wpisy
    1 321
    Punkty
    182

    Domyślny

    Takie opinie na temat optymalizacji i pozycjonowania stron zbudowanych na Joomla! można usłyszeć od osób/firm, które kompletnie nie znają tego systemu. Poszli w Wordpressa i chwalą to co znają. Dlatego napisali, żeby z Joomla! dać sobie spokój.

    Nawiasem mówiąc zbudowałem i zoptymalizowałem bardzo dużo witryn na Joomla, które są w samym topie wyników wyszukiwania na wiele trudnych do wypozycjonowania fraz. Napisz do mnie PW z podaniem strony, o której rozmawiamy. Podam Ci również kilka przykładów, żeby nie być gołosłownym.