Tutorial
Wyniki 1 do 5 z 5

Temat: Tutorial

  1. #1

    Domyślny Tutorial

    Witam wszystkich jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o Joomle i mambo, gdyż dopiero dzisiaj postanowiłem przerzucić się na ten system i jestem mile nim zaskoczony, lecz mam problemy z podstawmi tego systemu zwłaszcza instalowaniem modułów itp... ale trudno.
    Założyłem ten toipic aby ci co sie znają stworzyli jakiś taki joomla-tutorial: "Dla Zielonych..." bo ten na stronce jest niezbyt obszerny... albo zrobić jakiegoś offtopa z podstawami... z góry dziex

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Opiekun forum
    Dołączył
    19-09-2005
    Wpisy
    3 743
    Punkty
    131

  4. #3
    Senior zwiastun awatar
    Dołączył
    20-09-2005
    Wpisy
    27 315
    Punkty
    1142

    Domyślny

    help.mambopl.net już raczaje nie polecam. Na razie nie wiem, jaki będzie jego los. W każdym bądź razie w wielu tekstach znaleźć można różne usterki, czasem i błędy. Najbardziej aktualna wersja poradników jest na mojej stronie: http://www.joomlademo.pl; systematycznie rozwijamy również pomoc na http://pomoc.joomla.pl
    Korzystaj i ciesz się!
    ===============
    Zwiastun
    Biblioteka Elektronicznej Dokumentacji Joomla!

  5. #4
    Debiutant
    Dołączył
    15-03-2009
    Wpisy
    1
    Punkty
    10
    Mam problem. Wszedłem na tą stronę www.pomoc.joomla.pl i obejrzałem film jak utworzyć nową bazę danych tutaj. Jednak po kliknięciu w XAMPP'ie na Admin i potem phpMyadmin wyświetla się komunikat
    Kod:
    phpMyAdmin - Błąd
    
     nie udało się załadować modułu mysql,
    proszę sprawdzić konfigurację PHP - Dokumentacja
    Kiedy kliknę Dokumentacja odnosi mnie do wpisu:

    Kod:
         1.20 I receive the error "cannot load MySQL extension, please     check PHP Configuration".