Jest znacznie znacznie lepiej, ale:
1. pilnie do zmiany to logo (zielony liść dębu - uwierz, on naprawdę jest ni w gruszkę, ni w pietruszkę). W Internecie znajdziesz bezpłatne generatory logo, choć w wizerunek firmy naprawdę lepiej zainwestować jakieś pieniądze,
2. w artykule współpraca zostały Ci "punkty" w akapitach - źle to wygląda
3. zostawiłeś stronę O firmie jako startową:
- tytuł nadal jest zły - nic nie mówi, firm jest miliony
- ktoś Ci już to pisał - atrakcyjniejsze są zdjęcia, których nie widać, gdy się wejdzie na stronę, bo są na dole
- w tekście zostawiłeś w znacznikach H1 punkty oferty - umieszczenie ich w znaczniku nagłówka to dobre pociągnięcie, ale nie może to być H1 (bo ten wskazuje na treść strony).
Poza tym sformatuj te punkty w CSS tak, żeby nie było między nimi tak dużych odstępów. Niepotrzebne też jest pogrubienie.
4 Tekst i owszem - wyczyściłeś ze śmieci, ale nadal ich pozostało sporo:
Kod HTML:
<p><span style="font-family: verdana, geneva; font-size: 12pt;">Meble wykonujemy z dobrych... </span></p>
Po co ten śmietnik formatujący. Całe zdanie wystarczyło objąć znacznikiem b lub strong
5. Popraw mapkę, bo się nie wyświetla
Bonus: w bonusie masz logo, jakie zrobiłem na stronie http://www.logogarden.com/
Załącznik 7872