Joomla i obsługa wielu języków
Wyniki 1 do 8 z 8

Temat: Joomla i obsługa wielu języków

  1. #1
    Nowicjusz
    Dołączył
    06-02-2006
    Wpisy
    24
    Punkty
    10

    Domyślny Joomla i obsługa wielu języków

    Witam Was wszystkich.

    Na wstępie chciałem się z Wami wszystkimi przywitać jestem tu nowy (nie znaczy że niedoświadczony ) i jest to mój pierwszy post.

    Bardzo długo pracowałem w Mambo i przesiadka na Joomlę bardzo mnie ucieszyła. Jestem teraz w trakcie pisania pracy końcowej na uczelni z tematyki: "Joomla jako system obsługi małej lub dużej firmy w Internecie". Projekt mój obejmuje całość przygotowań: od instalacji poprzez tworzenie profesjonalnego szablonu (jestem grafikiem) a kończąc na szczegółowych modyfikacjach modułów.

    Mam do Was pytanie, chciałbym uniknąć ogromu pracy - ale z drugiej strony chciałbym aby Joomla u mnie mogła obsłużyć użytkowników poza kraju, stąd moje pytanie: Czy się da zrobić dla gości z zagranicy w pełni zdublowany serwis w ich ojczystych jezykach - krótko mówiąc - serwis wielojęzyczny?

    Pozdrawiam
    Aleksander28

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Senior zwiastun awatar
    Dołączył
    20-09-2005
    Wpisy
    27 315
    Punkty
    1142

    Domyślny

    Sory, ale jak na magistranta czy licencjata doświadczonego w mambo, zadajesz pytanie zaskakujące. Nie słyszałeś o mambelfish? Co prawda pod joomlą ma trochę problemów, ale o ile wiem - dla informatyka żaden problem, by je usunąć.
    A przy okazji. Może byś udostępnił co nieco z tej Twojej pracy do publikacji na joomla.pl?
    Korzystaj i ciesz się!
    ===============
    Zwiastun
    Biblioteka Elektronicznej Dokumentacji Joomla!

  4. #3
    Nowicjusz
    Dołączył
    06-02-2006
    Wpisy
    24
    Punkty
    10

    Domyślny

    Slyszalem jak najbardziej.