Dodanie js do strony
Wyniki 1 do 9 z 9

Temat: Dodanie js do strony

  1. #1
    Nowicjusz
    Dołączył
    03-01-2013
    Wpisy
    13
    Punkty
    2

    Joomla! 3.3 Dodanie js do strony

    Witam, mam pytanie odnośnie dodania jakiej kol wiek funkcji js do strony, kilka prób dodania kodu ale nie chcę się pojawić dodatek.
    Główny problem taki że jestem początkujący w temacie, staram się cały czas uczyć, tutaj już kilkanaście razy zmieniałem kod, dodawałem w różnych plikach kod, ale nie wychodzi.

    Do dodania jest kod HTML, CSS i JAVA. I tu pytanie gdzie mam te kody dodać, jak sądzę kod css do template.css danego szablonu, java do jquery-ui-1.8.23.custom.css ?? i html do ??no właśnie gdzie. + ewentualne dodatki jak obrazy itd. Obecnie korzystam ze standardowego szablonu protostar

    Dla przykładu taki dodatek "scroll to top" http://jsfiddle.net/neeklamy/RpPEe/
    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Wiarus mjmartino awatar
    Dołączył
    03-12-2007
    Skąd
    Będzin /k Katowic
    Wpisy
    2 751
    Punkty
    212

    Domyślny

    Nie prościej.
    http://extensions.joomla.org/extensi...-scroll-to-top

    A jesli coś innego chcesz na stałe dodać..
    To cóż pozostaje znajomość budowy szablonów.
    Chyba że by się posiłkować np sourcerem i obejść co nieco ;)
    https://www.nonumber.nl/extensions/sourcerer
    ================================
    Administracja Joomla, Nowości, Artykuły Pomocne Administratorom, Usługi
    >>> https://joomlaguru.pl <<<
    Szkoła Joomla Guru (Kursy Online)
    >>> https://szkola.joomlaguru.pl <<<
    ================================

  4. #3
    Nowicjusz
    Dołączył
    03-01-2013
    Wpisy
    13
    Punkty
    2

    Domyślny