Problem z templatkami Helix II
Wyniki 1 do 6 z 6

Temat: Problem z templatkami Helix II

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    11-07-2015
    Wpisy
    5
    Punkty
    2

    Joomla! 3.4 Problem z templatkami Helix II

    Witam serdecznie. Mam problem z szablonami opartymi na silniku Helix II. Jestem początkującym dlatego postanowiłem sjkorzystać z waszego doświadczenia. Po załadowaniu templatki bez frameworka templatka wygląda jak wygląda ale da sie do niej wejść od strony zaplecza i wprowadzać jakies modyfikacje. Oczywiście wyświetlanie nie działa poprawnie ale za to po zainstalowaniu zalecanych extension czyli frameworka i qlform od strony zaplecza wygląda wszystko okej do czasu kiedy chce coś zmienić jaka kolwiek zmiana opcji powoduje zawieszenie zaplecza nie moga zapisać zmian w szablona ani wyjść z niego. Musze robić wstecz aby moc opuścić ustawienia szablonu. Podejżewałem że robie coś źle jednak zdziwił mnie fakt że po wrzuceniu pełnego quickstartu od producenta mam ten sam problem mimo że tam wszystko już powinno być poprawnie skonfigurowane. Próbowałem na 2 róznych komputerach bo już podejżewałem że jakiś soft coś blokuje ale efekt ten sam. Wedle zaleceń z Extension instaluje: plg_system_helix_j25_j3, mod_qlform-j3-v9.3.1.

  2. Pani Reklamowa
    Pani Reklamowa jest aktywna
    Avatar Panny Google

    Dołączył
    19-08-2010
    Skąd
    Internet
    Postów
    milion
    Pochwał
    setki
  3. #2
    Przeglądacz
    Dołączył
    01-03-2012
    Wpisy
    63
    Punkty
    4

    Domyślny

    Z jakiego serwera korzystasz? Lokalnie (i jaki) czy hosting?

  4. #3
    Senior Gall Anonim awatar
    Dołączył
    19-10-2010
    Wpisy
    6 947
    Punkty
    447

    Domyślny

    Helix II miał problem z zapisem zmienionych ustawień szablonu po aktualizacji do wersji Joomla 3.4.1 - sprawdź czy masz Joomla 3.4.3 i najnowsze wersje rozszerzeń oraz szablonu

    - - - Updated - - -