Dodawaie artykułów przez użytkownika do wybranej kat front end i kompresja zdjęć
Wyniki 1 do 3 z 3

Temat: Dodawaie artykułów przez użytkownika do wybranej kat front end i kompresja zdjęć

  1. #1
    Debiutant
    Dołączył
    03-09-2009
    Wpisy
    2
    Punkty
    10

    Joomla! 3.6 Dodawaie artykułów przez użytkownika do wybranej kat front end i kompresja zdjęć

    Witam,

    Nie jestem profesjonalistą w dziedzinie Joomli ale po 10 latach wracam do działania z nią i powoli zaczynam się orientować całkiem nieźle.
    Dawno w czasach Joomli 1.0-1.5 założyłem z ojcem serwis www.szkutnikamator.pl - obecnie jest tam ogrom materiału i mnogość użytkowników i zdecydowanie czas na migrację na nową wersję Joomli oraz zmiany nie tylko kosmetyczne.

    Obecnie zacząłem tworyć na T4 Framework ale chyba jednak przeskoczę na Gantry5 bo wydaje sie bardziej zintegrowane jeśli chodzi o prezentacje treści, zwłaszcza jeśli jednorazowo kupię jakiś 'particles' pack.
    Migrację mam już załatwioną. Oj, nie za darmo... Także wspieram community, i kupiłem nie tylko ten plugin. Wolałbym nie zwiększać kosztów znacząco, zwłaszcza regularnych, bo to strona non-profit.

    Wersja Joomli 3.9, chcę być w stanie przejść później na 4.

    Strona opiera się niemal całkowicie na użytkownikach dodających artykuły z front end.

    1. Jaki edytor WYSWIG będzie od razu kompresował zdjęcia gdy dodawane są w treści? Każdy artykuł ma conajmniej kilka zdjęć.

    2. Czy można przypisać użytkownikowi konkretną subkategorię na stałe? Konretne kategorie dla konkretnych użytkowników, nie grupy uzytkowników. Każdy 'jacht' to dział oparty na subkategorii (kiedy sekcje) i w niej pojawiają się artykuy z postępów remontu/budowy.

    3. Nie znam i nie używam K2, ale widziałem w starszych postach że być może on spełnia te potrzeby. Jeśli tak, to czy przejście na K2 wpływa na strukturę URL? nie chcę jej zmieniać z uwagi na wysokie SEO wynikające z dużej ilosi linków do tej strony na internecie.