Podpisać się pod tym wypada ku przestrodze innym:
Mam identyczny niemal problem na nazwa.pl co opisany powyżej. Nie jestem jakiś straszny orzeł w te klocki więc raczej poznaję joomlę niż ją administruję, w konsekwencji czego po rozrośnięciu się serwisu powstał zgrzyt- prawdopodobnie z cache'm. Nie dość, że miałem włączoną opcję cashowania to używałem jeszcze pluginu. Bota wyłączyłem, ale jak wyłącze cashe w konfiguracji systemu to jakieś błędy się pojawiają.
Ale to na marginesie.
Najlepsza jest odpowiedź z nazwy.pl, kiedy po przeczytaniu ww wątku napisałem do nich 10 maila, tym razem z prośbą wyczyszczenie katalogu cache, bo liczba plików osiągnęła wartość graniczną 200 000 i nic nie mogę zrobić przez ftp.
nazwa.pl:
"Rozumiem, że chodzi o usunięcie zawartości katalogu na serwerze FTP, jeżeli tak proszę na serwer wgrać plik .php ze skryptem:
<?php system("rm -rf nazwa_folderu/*") ?>
po czym wgrać na serwer ftp i wykonać go za pomocą przeglądarki, spowoduje on usunięcie zawartości katalogu którego ścieżkę proszę podać w miejscu nazwa_folderu.
Pozdrawiam,...
Po czym ponowy mail ze wskazaniem ścieżki, bo zapytali który katalog usunąć (lubię precyzję).
Poprosiłem więc po raz drugi o sunięcie zawartości katalogu, a nie katalogu i zapytałem przy okazji czy z ich pomocą da się przywrócić dostęp przez ftp-a do katalogu cashe, bo do wszystkich innych katalogów mam a do tego nie (chociaż wcześniej nie było problemów)
... i kolejna odpowiedź tak dla informacji potomnym:
"Przyczyną jest tutaj ilość plików znajdujących się w katalogu cache (158589), powoduje to brak możliwości wylistowania zawartości przez klienta FTP.
Możemy usunąć dla Pana te pliki, jednak proszę o zabezpieczenie skryptów przed ponownym wystąpieniem takiej sytuacji poprzez zmniejszenie ilości generowanych plików oraz ich cykliczne usuwanie przez harmonogram zadań."
p.s. Dla tych co popełnili ten sam błąd korzystając z ich hostingu.
Zakupiłem tam usługę- Serwer Active
- 25 GB powierzchni (z czego aktualnie zajęte przez moje stronki około 8GB)
Niech wam do głowy przypadkiem nie przyjdzie, że rozwiązaniem jest zakup usługi o szczebel wyżej- ActivePro, bo ograniczenie 200 000 plików jest jednakowe dla obu typów serwerów.
Zaś na moje pytanie, czy planują cokolwiek zmienić w absurdalnym, według mnie (mogę się mylić), ograniczeniu w przypadku usługi "Pro" odpowiedź brzmiała: "być może kiedyś, ale kiedy tego nikt nie wie" - czyli nie zawracaj dupy, a jak ci się nie podoba to se zmień- co niniejszym zamierzam uczynić