Tu masz rację, błędnie założyłeś. Przeprosiny przyjmuję.
Tu masz rację, błędnie założyłeś. Przeprosiny przyjmuję.
Gotów jestem pomyśleć źe zmieniłem zdanie o H... 😉
Brak manipulacji i rzetelne informacje - proszę nie wyrywać nic z kontekstu.
W Home płací się właśnie za to że BOK naprawia to co nie zdarza się u innych - to miałem na myśli stwierdzając że jest to inplus.
W całym tym wątku najbardziej podoba mi się jak jednorazowe konta zachwalają home.
Dział PR powinien współpracować z działem pozycjonowania.
I tu wychodzi za co tyle się płaci, rozdmuchana struktura i brak wewnątrz współpracy.
GOGOKOM http://mazwal.pl http://kadp.edu.pl - konferencja, Komornik Bydgoszcz http://komornikbydgoszcz.eu
http://ciasteczka.org.pl - wszystko o i dookoła nich. http://alfa.bydgoszcz.eu - księgowość Bydgoszcz - mój księgowy a dobry księgowy to skarb
http://twojremont.bydgoszcz.pl - Bydgoszcz firma remontowa, remontowo wykończeniowa.
Przepraszam również Ciebie. Byłem święcie przekonany że jesteś zadowolony z usługi. Osobiście nie mam dobrego zdania o tym usługodawcy, począwszy od kontaktu z BOK a kończywszy na ich wspaniałych promocjach możesz sprawdzić daną usługę i gwarantują zwrot pieniędzy. Nadziałem się na taką promocję oczywiście pieniędzy nie zobaczyłem mogłem je wykorzystać na inne usługi.
Dodatkowo ciągłe zrzucanie winy na skrypty i programistów.
Dlatego byłem przekonany że zauważyłeś pozytywy i zaczynasz chwalić, najwyraźniej źle to odebrałem, przepraszam nie chciałem nic złego w ten sposób osiągnąć.
Na szczęście konkurencja zauważa że dobra obsługa przyciąga klienta i często staje się ważniejsza niż czyste parametry. Ja mam doświadczenie że konkurencja lepiej podchodzi do obsługi swoich klientów niż Home, do tego stopnia że możesz kupić VPS-a i praktycznie się na tym nie znać a oni wszystko ustawią ty tylko wrzucisz Joomle na serwer + dodatki i tyle.
Też mnie bawią konta z jednym wpisem, jednak czytając inne fora związanych z innymi CMS-ami lub platformami e-commerce to też pozytywnych opinii tam nie znajduję. Dokładnie tak jak napisałeś:
Wysłane przez GOGOKOM
Ja od jakiegoś czasu miałem lepsze zdanie o home.pl niż o nazwa.pl
Dziś rozmawiałem z jednym z moich klientów - spóźnił się z opłaceniem domeny w home.pl i 100 netto dopłaty. Nazwa robi to od jakiegoś czasu.
Co prawda można wysłać do nazwa prośbę o anulowanie tej opłaty - i rozpatrują pozytywnie ale niesmak pozostaje
Ja ostatnio z nazwa.pl za przedłużenie domeny pl dostałem proforma 153zł - razem z wysyłka papierowej faktury.
już wysłałem prośbę o wydanie kodu authinfo
Czy inne firmy też stosują metody dla zapominalskich klientów?
Tak, moja stosuje 2 maile jak to nadal nie skutkuje to SMS. Po tym to nawet "debilni" klienci pamiętają.
GOGOKOM http://mazwal.pl http://kadp.edu.pl - konferencja, Komornik Bydgoszcz http://komornikbydgoszcz.eu
http://ciasteczka.org.pl - wszystko o i dookoła nich. http://alfa.bydgoszcz.eu - księgowość Bydgoszcz - mój księgowy a dobry księgowy to skarb
http://twojremont.bydgoszcz.pl - Bydgoszcz firma remontowa, remontowo wykończeniowa.
Chodziło mi raczej o to czy jeśi domena nie zostanie opłacona na czas to oprócz ceny domeny np 100zł netto pobierana jest dodatkowa opłata 100 zł netto za jej przywrócenie - tak robi nazwa.pl i home.pl. Dzwonienie, sms czy mail to normalne działania a wiele małych firm mających jednego szefa i kilku pracowników nie płaci na czas bo są zarobieni po uszy
Zależy od domeny ale najczęściej są opłaty za odnowienie domeny wygasłej domeny lub odnowienie z kwarantanny to są normalne opłaty. Kwestia tylko jaka to domena i wówczas bardzo różni się z kosztem odnowienia. Wejdź w jakikolwiek szczegółowy cennik usługodawcy i zobaczysz że taka pozycja istnieje.
Zamykam wątek.
Myślę że wszystko lub prawie wszystko co trzeba zostało napisane i nie trzeba wałkować tematu i wciąż, i wciąż.
Zainteresowanych odsyłam do lektury wątku od początku.
Niech Joomla będzie z wam.
PracowniaStronWWW.pl
Czas jest najdroższą rzeczą!!!
Paczkomaty dla Hikashop, Ratuj Admina, Spadaj, Info Ciacho Moduł, Kontakt moduł, Popup moduł, Samotna litera